Vy se ukliďte do přírody, my vám zatím uklidíme.
Úklid pro domov i podnikání. Přes 16 tisíc úklidů. Děkujeme.
Hodnocení úklidů:
92% z 5.1 tis. recenzí
Co nabízíme
Kalkulace hned
Volný termín i odhad ceny zjistíte ihned a bez komplikací. Rádi vám s objednávkou pomůžeme i po telefonu.
Platba kartou
Jsme efektivní a technologie využíváme ve všech směrech. S námi není potřeba myslet na platby v hotovosti.
Jedna hospodyně
Na pravidelnou objednávku zvolíme jednu hospodyni. Náhradu zajistíme jen výjimečně a po domluvě.
Etický kodex
Řídíme se naším veřejným etickým kodexem, který jsme na základě vize společnosti vytvořili.
Vyškolený personál
Hospodyně pro vás vybíráme v několika kolech zakončených praktickou zkouškou. Jejich smlouvy i dokumenty jsou v pořádku.
Bezpečnost
Aktivně si opatřujeme zpětnou vazbu a vyvozujeme z ní důsledky. Pojištění na škodu je pro nás samozřejmostí.
Poznejte naše proškolené hospodyně
Irena
Marie
Ivanna
Andrea
Nadiia
Oksana
Tetiana
Neliya
Nataliia
Petra
Anhelina
Nadia
Viktoriia
Nataliia
Adéla
Klára
Irena
Marie
Ivanna
Andrea
Nadiia
Oksana
Tetiana
Neliya
Nataliia
Petra
Anhelina
Nadia
Viktoriia
Nataliia
Adéla
Klára
Příklady nacenění
Filip
Byt 82m² Praha - Vinohrady
1.990,- Kč
Martin
Byt 74m² Brno - střed
1.790,- Kč
Tereza
Rodinný dům 190m² Rokycany
2.990,- Kč
Elizabeth
Flat 45m² Prague - Old Town
1.390,- Kč
Jaroslav
Rodinný dům 215m² Černošice
3.290,- Kč
Prostředky Method
Přidejte si do objednávky ekologické čistící prostředky METHOD v našem výhodném balíčku. Prostředky jsou vyrobeny na rostlinné bázi bez toxinů a nejsou testovány na zvířatech.
Youklid v číslech
15+ let v úklidu
Zakladatelé se dlouhodobě věnují úklidu. Mají zkušenosti s více než 50 000 úklidy domácností, AirBnB i staveb.
4% nejlepších
Na vaší bezpečnosti nám záleží. Nabízíme pracovníkům vysoký plat a nepřijmeme každého.
70% hospodyním
K hospodyním putuje 70 procent našich tržeb. Pracovníci mají veškeré smlouvy a dokumenty v pořádku.
16000+ objednávek
Od začátku jsme uklidili přes 16000 domácností. Každý týden přibývají noví zákazníci i hospodyně.
70+ kolegů a kolegyň
Každý týden se rozrůstáme o další kolegy. Všem záleží na vašem čistém domově.
7 dní v týdnu
Rozhodli jsme se otevřít úklidy i o víkendech. Šetříme tak čas i v sobotu a neděli.
Nejpopulárnější
Běžná pomoc v domácnosti
Běžný úklid
Běžný úklid
Kalkulace online
Stejná hospodyně
Platba kartou
Method balíček
Portál pro správu
Možnost vašeho vybavení
Delší úklid bez velkého vybavení
Hloubkový úklid
Dlouhý úklid domácnosti
Zaměření na detaily
Volba mytí oken
Využití vašeho vybavení
Možnost více pracovníků
Čištění vnitřku lednice
Pořádný úklid při velkém znečištění
Generální úklid
Naše vybavení, materiál a doprava
Kalkulace a rozsah na míru
Čištění koberců, čalounění
Čištění spár a detailní odmaštění
Odstranění vodního kamene a prachu
Strojní čištění podlah
Rozsáhlé náročné úklidy
Podpora i o víkendech
Výkaz služeb a faktura
Pracovník úrovně hospodyně
Pojištění na 10 mil. Kč
Kvalitní reklamační servis
Vlastní vývoj software na míru
Časté otázky
Jak objednám úklid?
Objednání úklidů domácnosti u nás probíhá kompletně online skrze rychlý formulář (tlačítko Kalkulace), kde naleznete volné kapacity, termíny a získáte rovnou přístup do vašeho profilu. U generálních úklidů a úklidů pro firmy probíhá nacenění po zadání kontaktu individuálně na míru.
Musím být při úklidu přítomný/á?
Při úklidu můžete být doma, ale nemusíte - záleží čistě na vašem komfortu. S hospodyní se lze také domluvit na tom, aby za sebou po dokončení úklidu zabouchla dveře, nebo zamkla a vhodila klíče do schránky.
Bude překážet při úklidu pes/kočka?
Všechny naše hospodyně jsou pet-friendly a žádný mazlíček tedy pro nás není překážkou.
Mohu předat klíče své stálé hospodyni?
V tuto chvíli péči o klíče systémově nezajišťujeme a neneseme za ně přímo ani odpovědnost. Předávání klíčů stálým hospodyním je tedy čistě na základě důvěry. Naše hospodyně jsou však spolehlivé a je to ze strany klientů poměrně častá praktika.
Jak probíhá úklid domácnosti?
Objednávka - po vytvoření a uhrazení objednávky máme veškeré informace, které k realizaci úklidu potřebujeme.
Začátek úklidu - ve zvoleném čase na vaši adresu přijde jedna z našich šikovných hospodyň a buď zazvoní na zvonek, nebo zavolá na telefonní číslo. Po jejím příchodu jí ideálně ukažte domácnost, umístění čistících prostředků, nástrojů, odpadkových pytlů a dalších. Sdělte hospodyni své preference na úklid a případné speciální požadavky. Pokud by hospodyni něco nebylo jasné, určitě se doptá.
Konec úklidu - na konci úklidu stačí s hospodyní projít byt, odsouhlasit zda je vše dle vašich představ a rozloučit se. My poté budeme velice rádi za vyplnění hodnocení, které vám pošleme do emailu.
Je možné objednat nestandardní úklid? (úklid před nastěhováním, hloubkový úklid jedné místnosti a jiné...)
Ano, tyto úklidy však naceňujeme individuálně podle konkrétních požadavků. Nejsnažší je zvolit přímo kategorii (domácnosti/firmy) a do formuláře nám zaslat:
Velikost nemovitosti či spaceplán
Popis znečištění či typu úklidu
Lokalitu kde budeme uklízet
Zda-li je k dispozici vybavení
Odkaz na fotografie / jejich zaslání do emailu
Na základě těchto údajů jsme schopni poptávku posoudit a vyjádřit se přesněji k možnostem provedení, obvykle formou předběžného odhadu a rozsahu.
Jak fungují pravidelné úklidy domácnosti?
S pravidelnými úklidy odpadá nutnost objednávat jednotlivé termíny zvlášť. Vše se chystá u nás na pozadí, k vám domů chodí vaše stálá hospodyně a vám tak stačí pouze hradit vždy alespoň jeden úklid dopředu. Odkaz na platbu vám buď posíláme do emailu nebo je možné dobít kredit do peněženky v uživatelském profilu.
Jak posunout termín?
Pro změnu termínu u domácností prosíme využijte svůj uživatelský profil:
Přihlaste se pomocí tlačítka “Profil”. Účet vzniká s první objednávkou automaticky, lze využít funkce “Zapomenuté heslo”.
V přehledu objednávek klikněte na tlačítko “Podrobnosti” u termínu, který chcete změnit.
Upravte termín na takový, který vám nejvíce vyhovuje, vyberte čas a odsouhlaste možnou náhradu v případě, že by vaše stálá hospodyně nemohla tento termín dorazit.
U firemních a nestandardních úklidů prosím kontaktujte přes tlačítko Podpora náš provozní tým napřímo.
Je problém, pokud nám nefunguje zvonek?
Nefunkční zvonek vůbec nevadí. Hospodyně mají k dispozici telefonní číslo a pokud se nedozvoní, tak volají.
Kde jsou k nalezení faktury?
Faktury jsou ke stažení v uživatelském profilu v sekci “Faktury” a to obvykle 1 - 2 dny po proběhnutí úklidu. Kromě toho si zde můžete stáhnout také zálohové daňové doklady hned po uhrazení úklidu nebo nabití vyšší částky kreditu do peněženky.
U firemních klientů faktury zasíláme dle smluveného režimu do emailu.
Co dělat, když se v mé lokalitě neuklízí?
Často nejde o vzdálenost od centrálního města jako takovou, ale o dostupnost MHD, kterých využívají naše hospodyně k dopravě. Z toho důvodu se může stát, že okolní město / vesnice je otevřené, ale vaše už nikoliv.
Nemusíte se ale bát. Požadované adresy, kde neuklízíme evidujeme a kontrolujeme zda je pro nás lokalita dostupná k obsluhování - v takových případech Vás budeme kontaktovat, že se daná lokalita již otevřela.
Jak jsou proškolení pracovníci?
Naši pracovníci procházejí třístupňovým výběrovým řízením, teoretickým i praktickým školením. Mají také k dispozici rozsáhlé odborné materiály, a máme s nimi podepsané veškeré dokumenty. Jsou také proškolení v oblastech BOZP / PO a mají čistý trestní rejstřík. Legální a férová spolupráce za adekvátní odměnu dle platné legislativy je pro nás vysokou prioritou a umožňuje nám dosahovat výborných výsledků u zákazníků.
Co se stane v případě nespokojenosti s proběhlým úklidem?
Kvalita je pro nás prioritou. Pokud by se stalo, že nebudete spokojeni, napište nám na email info@youklid.cz nejlépe spolu s pořízenými fotografiemi a my uděláme vše pro to, abychom spolu nalezli řešení. Po úklidu vám také přijde formulář se žádostí o hodnocení a na negativní zpětnou vazbu rychle reagujeme.
Pro koho je úklid vhodný?
Pro každého, kdo chce svůj čas využít jakkoliv jinak než uklízením!
Potřebuji pomoci se svojí objednávkou
V případě, že potřebujete změnit termín, nastavení služeb, nebo máte specifický dotaz k termínům a nenalezli jste odpověď či možnost změny přímo na našich stránkách, neváhejte nám napsat na email info@youklid.cz a my Vám rádi poradíme či pomůžeme.
Pokud se jedná o urgentní záležitost, která se týká probíhajících objednávek, můžete nás kontaktovat přes telefonní číslo 216 216 056.
O Youklidu